Wednesday 25 February 2015

Beginning ............

Assalamualaikum..

Hi all.. Aku budak baru belajar dalam blogger ni. Agak ketinggalan zaman compare tu semua kawan-kawan aku yang memang dah lama berblogging ni. Ade yang tu start dari zaman kami belajar kat universiti lagi. Skarang dah glamour as blogger.

Tak pe la. Actually aku saje jer wat blog ni. Ade orang buka blog update sal diri sendiri, keluarga, kerjaya, journey jalan2, masakan dll.

Tapi bagi aku, aku nak tulis ape sahaja yang terjadi dalam hidup aku yang mana untuk dijadikan kenangan untuk disimpan untuk aku. So aku tulis ni untuk dikenang aje.

Kalo sape yang terbaca tu mungkin ape aku tulis nanti boleh dijadikan sebagai bacaan santai, mungkin juga manfaat kepada kehidupan kite di Bumi Allah ini. Mane tau info2 dan pengalaman yang aku update secara tak sengaja memberi pahala kepada aku kerana memberi ilmu. Kot2 kan sape tau.. Segala pengalaman aku excited nak simpan disini.



No comments:

Post a Comment